God kväll

Ligger i sängen. Ska strax sova. Om det går. Varit lite sisådär med det dom senaste nätterna. Vet inte varför. Bara är så ibland. Man får gilla läget helt enkelt när det är så...

Idag har jag jobbat. Sen hem pch gjorde några måsten hemma såsom dammsuga, sätta upp tvättid och lagade lite mat. Sen kom Tia på besök en snabbis. Sen blev det fika hos Annika med lussebulle. INte helt fel det. :) Deras hund, Simba var dökelen och mysig. Så jäkla söt! :)

Pratade med pappa på hemvägen.(Nej, Nicke hade inte tid för han kollade på Grannfejden och kunde inte göra 2 saker samtidigt, så typiskt killar haha) Nu är alla i min familj vaccinerade mot nöff-nöffsjukan utom jag. Och det blev lite tjat om att jag skulle göra det. Men vete fan. Får se hur det blir. Tänkte iallafall vänta tills hysterin lagt sig lite...stå där i kö, få en spruta för att sedan gå hem och kanske bli sjuk i några timmar. Låter inte så frestande faktiskt...

Nu är det sovdags som gäller. Så man orkar upp 05.45 imorgon...phuuu...då ska jag va pigg o glad! :)

Pz. Idag är det exakt 1 månad kvar innan jag drar till Irland. Sweet!
Puzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0