Onsdag

Var bara tvungen att lägga upp denna sötnos!
Onsdag idag igen, kan man inte bara stoppa tiden för ett tag för den går alldeles för fort! Man hänger lixom inte riktigt med.

Hänt idag då? Jo, först jobb, sen kom Martin förbi och frågade om man var hungrig så det blev en liten runda på Nivå, Happy Hour så det var inte fel. Lille Fia var med också. Och som vanligt blev hon inte mätt, så hon plockade lite från min tallrik med. Helt otroligt att den lille tösen kan äta så mycket utan att det syns. Men jag älskar henne lika mycket för det min bäste lille vän! Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne.

Trött man är nu förtiden. Man lovar sig själv varje dag att ikväll, ja ikväll ska jag lägga mig i tid! Men det kan man aldrig hålla. Så är man helt förstörd när klockan ringer 05:45 varje morgon. Är inte männskligt att man måste upp så tidigt...Men men, är bara sommar en gång om året och då får man passa på. Gå i ide får man göra när hösten och vintern kommer.

Händer ikväll då? Hem till Jessika för lite mys och prat och kanske lite vin, så kanske man bli medlurad att gå ut en sväng med. Lillördag idag så varför inte?
Nähepp! Dags att göra sig iordning!


Ett väldigt bra ordspråk som fastnat i mitt huvud: Amor Vincit Omnea

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0