Myssöndag

Så var det slappsöndag igen...lite sliten är man dock idag från gårdagen. Men jisses vad skojsigt vi hade på kusinträffen. Har nog aldrig garvat sååååå mycket i hela mitt liv! Tänk dig att du går på en sån där skrattkurs där alla skrattar, (fast detta var tiotusen gånger värre) alla skrattade så tårarna sprutade. Inte ett öga var torrt. Vi skrattade åt varandras skratt och lite annan sjuk humor som man har. Sikken sjuk släkt man har! :)

Kackelstugan var ingen höjdare kan jag säga. Alla var nöjda med sin mat utom jag. (Alltid ska det vara min mat det är fel på) Tog nåt som hette "Kackelpasti", pastan var överkokt och det smakade barnmat typ. Inget att rekommendera alltså. Men mysig miljö var det. All heder åt den iallafall.

Idag blir det till och bara ta det lugnt och mysa. Nåja, nästan iallafall. Är man hemma hos pappsen så är man...då får man räkna med att det finns lite att pula med. Har lovat att jag ska måla grinden i typ 2-3år nu så idag verkar det inte som om man kommer undan längre. Bara till att sätta igång.

Regnet hänger i luften men inget som man kan göra nåt åt. Får gå ut, ta tag i penslen och se glad ut. Trots allt så är man ju pappas lilla flicka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0