Jahaja...

Då föll man för det så kallade grupptrycket då ra. Om människor nu verkligen behöver veta vad som händer i ens liv så kan man väl lika gärna skriva det här, varför inte? ;)

Idag har man jobbat, sen lagom tills man skulle gå hem så kom mina 2 kärleksduvor, Fia och Johan, (som jag har fört samman föresten :)) gick hem och bjöd dom på lite mat. Tråkigt att äta själv jö, visserligen var det bara kycklingsallad men ändå. Gott var det iallafall. Det tyckte dom också, sa dom men sen vet man ju aldrig ;)

Just nu är min dubbelsäng ockuperad av Fia och Johan (nej, dom gör inte det ni tror) dom nanar lite. Tur att man ha dubbelsäng så det finns en liten hörna över till lille trollet med.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, det som sker det sker. Fast ibland är det skönt att bara vara hemma med.
Saknar min bil som fan iallfall...tur att jag får tillbaka den i helgen igen. Då är den en fin pärla igen :) då blir det till att fixa och dona så hon blänker!

Nähepp, nu ska Mette gå och hoppa lite i sängen och slå liv i mina kärleksduvor, gå ju inte att sova bort hela eftermiddagen/kvällen...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: johan

skriv lite mer nu då=)

2009-07-22 @ 17:22:49
Postat av: Thezz

Inte visste jag att du bloggade =) haha. men då ska jag länka dig när jag har fixat till min blogg lite, just för tillfället bara finns jag till =) Ha det bra så hörs vi snart...Kramar från Thezz och Molle

2009-07-25 @ 11:23:51
URL: http://theesfeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0