Ska stå stadigt på jorden!

Precis skrivit färdigt om Hitler och nazismen. Tror jag. Känner mig färdig med det iallafall. Kommer inte på mer att skriva om det. Mycket analyser och diskussioner som man ska skriva om och diskutera med sig själv. Ibland är det svårt, men nazismen är rätt så intressant så förhoppningsvis tycker min lärare att det är bra skrivet.

Fick reda på idag att min äldsta syster åkt på maginfluensan. Fyyyyy!!! Stackars Vonka! Och vi som ska på vårt tradionella julbord i Kristianopel på lördag...känns lite hotat för hennes del. Smittar ju som satan och det är ingenting man vill ha frivilligt. Så tummen ner för maginfluensan!

Och imorgon kommer Fia hit igen. Så på lördag kväll blir det lite fest och utgång :) Ska bli kul. Och på söndag är det dags för att tvätta bilen igen. Helt sjukt vad skitig den är nu och det är bara 2 veckor sedan jag tvättade den, men det ser ut som om den inte är tvättad på typ 2 år eller nåt. Man måste ta hand om det man håller kärt :)

Idag har jag även fått ett nytt träningsprogram. Jäklar vad peppad jag är nu! :) Nu ska jag se till att bli en riktig polis som står stadigt på jorden av minsta vink :)

Ciao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0