Jag vill gå i ide!

Då var man hemma igen. Varit hos pappa och fikat lite. Gav honom en liten present med. Han blev glad. Var svårt att komma på vad man skulle ge honom. Föräldrar har ju allt, precis allt, så det fick bli en stor lotto tills på lördag och en dubbeltriss. Svar Ja! Jag vill att min pappa ska bli miljonär :) Och han blev glad.

Telefonen ringer i ett hela tiden. Folk som vill kolla läget och planera helgen. Jag som hade tänkt att gå i ide i helgen. Dra täcket över huvudet. Slippa julstressen. Vakna lagom till nyår. Fira nyår på Irland som det är tänkt. För att sedan åka hem igen och fortsätta lägga sig i samma läge. Inte vakna förrän till våren när allt annat vaknar till liv igen. Då är man fit4fight igen. Visst låter det nice?

Förresten så har jag tänkt lägga upp lite bilder här. (om ni nu undrar varför jag inte gjort det på ett tag) Men det gick inte som jag ville så tar tag i det en annan dag. När orken finns. Det gör den inte just nu. Sorry! Är bara på det humöret ikväll. Ett sånt tråkhumör. Vill va sån just nu. Bara är så ibland. Vet inte ens varför jag bloggar när jag är på sånt humör. Blir bara tråkigt då. Och man är ju inte mer än människa. Även att man ibland önskar att man var en robot. Undra hur livet hade varit då? Hmm...

Kommentarer
Postat av: Thezze

man måste få ta sig tid till att vara på det humöret ibland också, man kan inte alltid vara på topp...Vi har själva haft det rätt jobbigt nu som du vet men nu är vi på benen igen och gör det bästa av situationen...men vi saknar dig och blev jätteglada över tanken du skänkte, bara orkade inte höra av oss innan =( men nu tar vi nya tag, det hoppas jag och Molle att du också gör snart, men du får vara nere ett tag...kom ihåg det! =) En STOR Kram

2009-12-04 @ 10:19:07
URL: http://theesfeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0