4 dagar

Sorry! Glömde skriva igår om helgen. Var lite mycket och det hanns lixom inte med. (Nöjd nu Fredde?) :P

Helgen blev iallafall lugn. Var en pappagris från fredag till lördag eftermiddag. (För att jag kände för det. Det var hög tid för pappatime!) :) Var på hockey på kvällen, KHK mot Mörrum och Mörrum fick storstryk! Målen bara ramlade in för KHK och det slutade med 10-2. Det var då man började hoppas att ja, dom har nog en chans att gå upp i serien. Men den lyckan var inte långvarig. För på söndagen så förlorade dom mot Kristianstad. Så synd! Men men jag gråter inga tårar för det. Det är ju bara en sport. :)

Lördagen fick jag ett infall. Hade egentligen tänkt att va hos pappa hela helgen eftersom jag kände att jag behövde det. Men så pratade jag med Fia på eftermiddagen och kom på att: Fan! Saknar min Fia! Så körde upp dit på filmkväll, en massa snacks och mys fick det bli. Gillar sånna spontana grejer. Mer av sånt! :)

Söndagen var det ingen brådska hem. Umgicks med mamma halva dagen för att sedan shoppa loss lite med Fia på eftermiddagen. Så mysigt med denna julhandel! Avslutade det hela med att laga lasange med Fia innan det var dags att köra hem. En rätt bra helg blev det ändå :)

Oså var det måndag igen. Fylldes av jobb, plugg och spinning på kvällen. Det går sjukt snabbt! Och idag tisdag så blir det jobb, plugg och Body Combat. Sen ett efterlängtat avsnitt av desperata hemmafruar.
Måste bara lägga in en sak. Blir så frustrerad på min lärare i historian. Känns som om hon förväntar sig att man ska bli historieproffessor! Kan hon inte få in i sin hjärna att all historia är faktiskt inte intressant och saknas det intresse så är det lite svårt att skriva och formulera sina egna analyser?!
Nu är det däremot intressant inom historian som jag håller på med. Andra världskriget. Det kommer garanterat att gå så mycket bättre :) Slutet av tunneln inom historian är synlig nu. Bara 1 och en halv vecka kvar sen har man mycket mera fritid över och då slipper man förhoppningsvis känna stressen som man känner nu. I like! :) Kommer nog bli nåt helt annat om man börjar plugga på heltid och inte jobbar.

Är även nöjd nu när jag kommit igång med träningen igen. Bara till att lägga upp ett schema och se till att följa det. Man bara gör det då. Riktigt bra! Och på torsdag blir det ett möte med en instruktör som ska hjälpa mig lägga upp ett träningsschema så man är fit4fight till fystesterna på polishögskolan. Riktigt taggad är jag! :)

Nu är det bara 3 veckor kvar. Sen bär det av till Irland och Hanna! Längtar som fan och det ska bli så roligt! Se nåt annat än Sverige på nyår. Något man förhoppningsvis kommer bära med sig i livet. :) So long! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0