2 dagar kvar

Oså var det bara 2 dagar kvar nu då till Irland. Ska bli kul och se om man hamnar rätt ;) tåget går 04.38 på onsdag och flyget 10.45. Man kan ju bara hoppas, hoppas att man kommer dit i tid. Annars vet jag inte vad jag gör. Stämmer Öresundståg eller nåt. ;)

Har en massa saker att göra egentligen, men vem orkar stressa efter all julstress som varit? Oså måste man ju köra en uppdatering här lite då och då också. Har verkligen varit jätte dåligt på det nu den senaste tiden...men men...historian är över nu och den klarade jag galant! :) Så förhoppningsvis kommer jag uppdatera mera här i fortsättningen.

Nä nu är det dags att plocka iordning här hemma, laga lite käk och sen ner i tvättis för att kolla läget för har verkligen inte en aning om vilken tid jag satte upp att tvätta på. Kan va bra att veta det eftersom har ett stort tvättberg i tvättkorgen som snart kryper iväg av sig självt. Och måste verkligen tvätta innan jag drar. Haha! och jag ska va kvinna. Jag är hemsk egentligen! Tihi! Det är ju bara ungkarlar som får ha det så... ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja mer uppdatering eftersökes och lite mer inside information if you know what i mean :)

2009-12-29 @ 00:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0