1 dag kvar

Sitter här med min tacopaj från gårdagen. Blev väldigt lyckad om jag får säga det själv. :) Fan! Man kan om man verkligen vill ibland. Nåja, tvätten ligger i tvättmaskinen, all mat är snart nere i magen, snart dags att förbereda för packningen, hämta resväskan, handla lite gott tills imorgon som färdgods, säga hejdå till the famila, måste också hinna säga hejdå till Fia och Annika och lite andra människor. Man vet ju lixom inte om man kommer hem levandes från denna resan ;) Hanna kanske kommer ta kål på mig! Hon är ju närmare 20 än vad jag är och det svider att erkänna det men man känner sig ganska så sliten efter hårda utekvällar. ;)

Och Annika? Ja du ska få veta mera detaljer :) Kommer ringa och tracka dig straxi! Mohahaha!

So long!

Kommentarer
Postat av: Thezze

Hej vännen, jag hoppas verkligen att du kommer hem levande, för jag orkar inte med det en gång til =( jag/vi vill önska dig en trevlig resa och vi hoppas att du kommer få det bra...vi tänker på dig...Kramar

2009-12-29 @ 16:33:47
URL: http://theesfeez.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ha det så bra gumman! Gott nytt år! Kram

2009-12-29 @ 17:54:59
URL: http://ihuvudetpaenstudent.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0