Vart tog du vägen?

Ja vart tog du vägen? Den lilla städlust jag för en gångs skull hade övergav mig helt plötsligt. Kanske är det datorns fel? Hm.. Hur som helst, så kom jag halvvägs. Sängen blev bäddad och det blev iordningplockat iallafall. Ska snart ner i tvättis och hämta upp det sista som hänger i torkskåpet. Måndag är lika med städ och tvättdag. Måndagar är ju alltid så tråkiga så det gör absolut ingenting om man gör lite nytta då. :) 3 dagar kvar att jobba denna veckan sen är man lite långledig. Och det är inte helt fel om man slipper dessa måsten då, så därför är det rätt skönt att ha städat och tvättat på måndagen.

Nåt mer kul är att solen kom nu :) Älskade sol? Kan du inte stanna kvar nu? Plikten kallar, men kolla in bilderna om hur duktig jag varit idag :) Ciao!


Titta! Inte ett klädesplagg synligt så lång ögat kan nå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0