Mosters små älsklingar

Tvättmaskinen har snurrat färdigt och kläderna hänger på tork och i torkskåpen. Fick hjälp av morsters 2 små älsklingar att hänga upp det. Dom åkte för en stund sen. Ska snart ner och hämta upp det sista, sen diska lite och sen iväg för lite innebandy. :) Tränade med ett fotbollslag igår, lite fysträning så det känns rätt så bra i låren idag. Började med att hoppa hopprep i 5 minuter. Tänkte 5 minuter?! Det är ju ingenting! Piece of cake! Men tji fick jag! När halva tiden gått så var man ju helt slut. Prova själva så får ni se, jag är inte vek, men det var fan asjobbigt! Sen en massa andra övningar som tog musten ur en. Så man har sovit rätt gott inatt. Men ska nog ge gänget en match i innebandy ikväll ändå. Dom ska jäkla få jaga mig :) hehe Rätt kaxig nu, men imorgon kanske jag inte kan ta mig upp ur sängen pga all träningsvärk som jag säkerligen kommer att få, vem vet.
Det var allt för idag. C U soon! ♥

Mosters älsklingar!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej min vän! Sicka sötnosar på bilden!!

Hur är läget nu för tiden??? Kul att du också ha en blogg... Den ska jag börja följa! :-)

Det är så jäkla skönt att skriva av sig lite ibland!!



Kram kram

2010-03-22 @ 18:19:08
URL: http://cakedesign.blogg.se/
Postat av: Johan

moahahaha det kan du ha!:P Skitbra träning inför polisuttagningen ; )

2010-03-23 @ 12:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0