Nöjd med läget som det är

Redan onsdag. Jösses! Vad tiden flyger fram. Känns som om det var igår som vi kom hem till kalla Sverige igen. Men det är väl bara till att gilla läget som det är och det gör jag! :)
Vad mer kan man begära? Har allt som jag önskar mig, underbara vänner som bryr sig om mig och som alltid får mig att skratta, underbara syskon och föräldrar och min käraste ägodel: min Peugeot! Listan kan göras lång. Det enda som fattas är en pojk som jag kan va kär i och mysa med, men inget som jag saknar direkt. Klarar mig själv alldeles utmärkt ändå! :)

Vad gjordes igår då? Jobbade som vanligt, (stammkunderna säger att dom saknat mig medans jag varit borta och står mer än gärna och slänger lite käft med mig, det är det som är det roligaste med mitt jobb. Det är stammisarna som får mig att vilja fortsätta med det jag gör. Så tack!)

Sen på kvällen så bar det av till gymmet,Body Combat. Lyckades även lura med mig Sveriges stadsminister,(som jag och tjejerna utsåg honom till i Grekland) Frädrisch Ländin.
Var rätt roligt att se honom i speglen med alla dessa slag och sparkar. Men han hängde på bra. Så duktig så! Trodde allvarligt inte att han skulle vilja följa med fler gånger men det ville han!(2 gånger i veckan föreslog han själv att vi skulle gå) Så Mette har alltså hittat en träningskompis! WOHOO! :)

Nähepp, nu är det nog dags att ta tag och röja upp här hemma. Ser ut som om jag bor i en ungkarlslya! Så kan verkligen inte en tjej ha det! Vanligtvis är jag ganska pedantisk, men nu efter semestern har jag inte riktigt orkat plocka undan efter mig. Oså har jag typ 10 maskiner tvätt med som ska tvättas ikväll. Ska bli riktigt spännande, eller inte. Menmen, a woman gotta do what a woman gotta do! Så Ciao! :)


Kommentarer
Postat av: Fredde

jag hoppas inte att stället var tv övervakat,och att dom inte bannlser folk pga noll rytmik=)

Roligt men svettigt var det.Min tröja har inte torkat än,fast den hängt på torkning i 24 timmar.Vill att det ska söndag igen.

2009-09-02 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0