Mysiga regn

Ligger här på soffan med datorn på magen, väntar på att Theresa ska dyka upp. (En barndomsvän från förr som varit utomlands 1 år) Ska bli kul att träffa henne. Vi har en hel del att prata om och gå igenom :)
Synd bara att vädret är som det är. Har ju regnat heeeela dagen. Hörde precis en knall också så snart bryter säkert åskan lös också. Men det gör ingenting, bara jag slipper gå ut. Är rätt så mysigt att sitta inne under en filt och kura när regnet smattrar mot fönstret. Lite höstkänslor där låter det som... :)
Nåt jag ska välkomna hösten med är en ny soffa. En med divan. Då kommer jag inte alls att ha några problem med regniga dagar när mörkret faller på och löven faller, då är det bara till att sätta på en film och mysa. :)

Stod på jobbet idag och började tänka och längta efter julen. Jag är nog inte riktigt som jag ska. Hehe Har även varit på postkontoret idag och fått ersättning för den uteblivna posten. Fick till och med 10 kr extra för att jag kört dit. Fick även ett par ursäkter och jag tog emot dom med att säga att jag anmält alla mina räkningar via e-faktura. Var nog inte så populärt.

Idag kommer min käre pappa hem från Kreta också. Saknat honom faktiskt! Han ska få följa med mig och köpa soffa, eller rättare sagt han har inget val ;) Måste ju ha nån som hjälper mig att frakta hem den till mig oså vet jag att han alltid ställer upp. Men det har han igen. Man får ge och ta lite...

Nä nu kommer Theresa! Dags att gå. Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0