Wiiiihoooo!



Wiiiiihooooo!!! Ska nog hämta min bil ikväll! :) Nu slipper jag vara isolerad i staun och kan ta mig dit jag vill, när jag vill.

Idag har det varit en sån där "have to do-dag". Tvätta, diska, dammsuga, torka golv osv. Så tråkigt! Men tur att det regnade medans man gjorde det. Och nu när man är klar så är solen framme igen :)

Ikväll blir det lite lek med Annika och hennes lille Simba (en goldenvalp på 16 veckor). Hur söt som helst! Man vill bara äta upp honom! :)

Nu är Greklandsresan betald och klar så nu finns det ingen återvändo :)
Ska bli såååååå härligt och skönt att bara komma iväg, släppa alla tankar som man har inombords, ligga och steka på stranden hela dagarna, jag och Fia2 iallafall medans Fia1 går på upptäcksfärd med pensionärerna! haha
1 dag närmare nu, det är NU jag vill att tiden ska gå fort men det gör den inte bara för det...

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0