Torsdag

Har sån överenergi idag så vem som helst skulle bli tokig på mig. Då är det tur att jag bor själv i mitt stora slott vid havet. ;)

Idag blev det lite träning på gymet, och gissa vem som kom hoppandes på kryckor då. Carolina Klyft. Hade inte den blekaste om att hon tränar på samma gym som jag. Där ser man..tänkte jag för mig själv och fortsatte med mitt.
Hade fortfarande en hel del energi kvar så det blev en löparrunda med i Bastasjö, känner mig riktigt stolt över mig själv just nu. Så nu är man värd att sitta ner i soffan och bara ta det lugnt.

Min lilla Fia har åkt hem idag med. Saknar henne redan! Min lille Darling!

Från det ena till det andra så har jag en jäkligt fin låt in my head. Är bara tvungen att skriva ner den och dela med mig.Lite stämmer faktiskt in på mig.  Se nedan

"I don´tlike to be alone in the night, I don´t like to hear I´m wrong when I´m right
  I don´tlike to have the rain on my shoes, but I do love you
  I don´t like to see a sky painted grey, I don´t like when nothing´s going my way, I don´t like to be the one whit the blues, but I do love you

Love everything about the way you´re loving me, the way you lay your head upon my shoulder when you sleep
and I love to kiss youin the rain, I love everything you do
I don´t like to turn the radio on just to find I´ve missed man favourite song
I don´t like to be the last whit the news, but I do love you!"
                               Min lilla Bästis & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0