Grekland inbokat

Så var Grekland inbokat med Fia gånger 2 :) Blev Parga, (ligger på fastlandet, Greklands västkust för att vara mer exakt) LOVELY! Firade det med att gå till Glassiären, riktigt guttigt! Vi drar den 22/8. BARA 3 veckor kvar. Man längtar precis som ett litet barn på julafton. Man är nog inte så vuxen som man tror att man är ;)

Nu är det dags för BodyCombat! Sen blir det Mettetime med tända ljus och film. Njuter av livet! Sommaren är helt klart den bästa tiden! Man bara är lixom. I like...
 

Puss & Kram♥

Kommentarer
Postat av: Thezze

Åh så mysigt, jag kan följa med i resväskan =P

Jag skulle göra vad som helst för att åka tillbaka till solen, men tyvärr så måste jag väl ta och ragga tag på ett jobb först =( men det löser sig alltid =) Den tredje helgen i augusti, alltså runt den 15 lr vad det nu blir, passar oss jättebra, så då är det bokat =) Kram kram

2009-07-29 @ 15:55:46
URL: http://theesfeez.blogg.se/
Postat av: johan

vill me följa med.. ni lurade mig så att jag inte fick ens vetskapen att ni skulle bort.. taskisar

2009-07-29 @ 16:03:30
Postat av: Fia the one and only

Weeehooooooooooooooooo!!!

2009-07-29 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0