Äntligen fredag!

Så var det äntligen fredag!
Dagens ris går till den kunden som idag har sprutat på sig sån jäkla stark parfym (den luktade inte ens gott, helt förjävligt helt enkelt) så det stank i hela butiken trots att kunden gick för 15 minuter sen. Fick huvudvärk och kvälningar! Fyyyyyy! Tänk på resten av befolkningen för guds skull. Kanske inte alla som vill känna vart du varit för nånstans. Skärpning där!

Nån som har hört låten "Sommaren med Kjell"? VARNING på den låten! Jäklar vad den får en stressad. FIck iallafall mitt hjärta att klappa fortare och känna av stressen. Lite ris till den med!

Dagens ros då? Till den som uppfann fredagar! Favvodan på hela veckan. Just löööööve it! Då vet man med säkerhet att man är ledig de 2 kommande dagarna. ♥

I helgen är det fullt upp som vanligt. Ikväll blir det till att umgås med mina kära vänner, lite käk, lite film, lite vin, sån där fredagsmys helt enkelt.
Imorgon bär det av till Kalmar till lilla mamma med sykonen, till och börja med så blir det fika där sen ska vi över till Öland,Borgholm och träffa resten av släkten, dvs kusinerna. Ska bli riktigt kuligt! Ska äta på nån restaurang som heter "Kackelstugan", där passar vi verkligen in. Det är ju jämnt sånt kackel så fort alla träffas. :) Högljuda är vi också. Herregud! Hur ska man överleva detta? ;)

Söndag låter jag vara osagd än så länge. Tar söndagen som den kommer och utan stress. Feels good!
Och nu? Dags att ge mig på diskberget i köket...

Ha en riktigt underbar helg för det tänker jag ha!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Fia the one and only

Hej min lilla trollunge!!

haha vad det är roligt att läsa din blogg, nu slipper vi ringa varann varje dag - det räcker med att jag går in här och läser om vad du hittar på flr hyss ju!! nej nej...skojar bara, klart vi ska fortsätta med ringandet varje kväll som vi nu har gjort de senaste månaderna, right??

Ville nog bara säga att jag älskar dig gumman. Puss

2009-07-24 @ 21:21:47
Postat av: Thezz

Du får uppdatera vart denna Kackelstuga ligger för någonstans, det låter onekligen som ett ställe som jag också skulle passa in på =) kram

2009-07-25 @ 11:25:48
URL: http://theesfeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0