Vem är jag?

Just det smsade jag till 118100. Fick till svar att 118100 tror att jag är en trevlig kvinna i mina bästa år och på helgerna går jag gärna på stan med mina vänninor. Haha Vilken humor. Som sagt, så lättroad är jag. :)

Då har man kollat på Twilight ikväll. Simon kom över en runda med. Lika sociala bägge 2 är vi fast denna gången pratade vi inte sönder filmen. Tur var det för det var en bra film. MEN jag kan inte förstå varför de flesta tjejer tycker att han är snygg. Visst, charmig var han i filmen men inte snygg. Ser mest konstig ut om jag får säga min mening. (nu pratar jag självklart inte om Simon utan om han i filmen, Edward Cullen. Wow! Jag kom ihåg hans namn! Ibland kan man verkligen förvåna sig själv)

Kan ju säga det att det är tur att dom känner igen en på Hemköp och att man kan prata för sig annars hade jag inte fått mina filmer. Förbannade sommarjobbare som inte kan hitta till mitt brevinkast! Har ju inte ens fått min lönespec på typ 2 månader. Dyker väl förhoppningsvis upp när dom ordinarie är på plats. Tur att det finns efaktura.

Sitter här och försöker övertala Johan att följa med mig på Body Combat imorgon. Tror han nappar på det :) Wiiihoo! Skojsigt! Nu är det bara 1 vecka och 5 dagar kvar till Grekland. Tiden går fort när man har roligt.

Puzz & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0