Lite slööö

                             
Helt glömt bort att jag tog bilder i helgen. Hmm...man kan ju undra varför. :) Endast en bild som blev ok så den hamnar här. På mig, Madde och Fia1. Fia2 lyckades hålla sig undan. Men bara lugn, tar henne nästa nästa gång ;) Då kommer hon inte undan. Som typ när hon ligger på plajan i Grekland eller nåt hehe

Varit på Body Combat ikväll så nu är man helt slö och skakis i kroppen. Kör på rätt hårt, Nina, som har passet är hur duktig som helst. Kommer med all säkerhet inte kunna röra mig imorgon men det är det helt klart värt!

Oså kommer det lite gnäll här också. Sailet är nu from imorgon och då får man inte parkera i hamnen förräns måndag typ. Snacka om att det är svårt att hitta parkering nu! Blir tokig! Just nu står min Pärla under ett stort träd och blir skitig och dessutom faller det ner löv och annat skit på henne. Blir till att vårldgästa Pappsen igen och tvätta henne. En dam kan ju inte va skitig heller! :)

Nu är det dags för Mettemys med tända ljus och film. Det är man väl värd efter en hård dag, eller hur?
Puzz så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0