Lite nya grejer

          

Förnyat lite hemma. I sovrummet och i hallen. Kunde inte låta bli. Och, ja jag vet att jag är inne väldigt mycket på hjärtan och kärlek nu. Men vill bara förtydliga en sak, jag är inte kär. Bara kär i livet. :) Inte kär i nån annan för man blir bara sårad har jag lärt mig. Så det försöker jag undvika att bli, även om det finns en speciell person i tankarna som jag tycker mycket om...men kär är ett starkt ord, så mitt hjärta bor bakom höga murar sen en tid tillbaka. Nu sätter vi punkt för det.

Nästa grej då? Var väldigt irriterad när jag gick från jobbet idag. Orkar bara inte nämna på vad eller vem. Skönt att man har ett gym att gå till där man kan göra sig av med lite aggressioner och sånt. Så nu är Mette glad igen! :)

Körde sen hem till syster nummer 2 i Hässlegården. Retade och busade med barnen lite (även Thompa inräknad där haha) Emelie är en helt fantastisk mamma. Hon kan ta hand om 100 ungar samtidigt utan att gnälla. Beundrar henne väldigt mycket för det. Vad sentimental jag låter idag...haha

Fick hem taxfreekatalogen idag med. Wiiiii! En påminnelse om att Grekland närmar sig :) Mette like!

Puzz & Kram







Kommentarer
Postat av: Therese

Det bev jättefint, du är duktig du Mette..

Det där med Taxfree låter intressant, kanske kan se om det finns en sak där i som man kanske kan få hemköpt =)

Ibland har man sina dagar då man inte orkar med några andra, vilken tur att du har hittat något som hjälper dig att glömma, om jag kunde ta tag i min träning lika bra =)...

2009-08-06 @ 13:18:37
URL: http://theesfeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0