Helt jävla lycklig över sista parkeringen

Menar precis det som står skrivet. :) Bara jublade när jag fick syn på den sista parkeringen precis utanför mitt och för att jag slapp stå under den där förbannade korkeken! (Nu var det ju egentligen ett kastanjeträd men ändå) Tänk dig själv komma körandes i det värsta ösregn du kan tänka dig (såg typ inte ut) och glider fram på vattnet och så får du värsta flytet oså glider du in och parkerar. Färdigt! Är det Sailet så är det, då får man leva med sånt.

Blev bjuden på middag idag. Jag har det väldigt bra, bara till att välja och vraka. :) Båda mina systrar ville bjuda på mat, till och med Fia och Johan ville att jag skulle äta med dom.
Emelie vann denna gången, så får vi se vem som vinner nästa gång. ;)

Nu dags för CSI Miami...

Kommentarer
Postat av: Thezze

Tack för en trevlig dag nere hos dig, det var skönt att inte behöva göra så mycket, men nästa gång vi kommer till dig är det ju planerat desto mer =) Om vi inte hörs av innan du åker...Ta hand om dig nu nere Grekland och ha det så underbart, hör av dig om du har lyckats få tag på sakerna som jag beställde av dig så ska du få pengar av mig... Kramar från Thezze och Molle

2009-08-16 @ 10:14:56
URL: http://theesfeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0