Bastasjö/Kalmar

Igår var jag hos min syrra (även kallad min extramamma) i Bastasjö. Hon gör världens godaste hemmagjorda glass och mat lagar hon verkligen med kärlek! :) Grillade kycklingspett med potatisklyftor, hemmagjort tsatziki och en sallad som bara hon kan göra. Sedan Veronicas daimglass på det. MUMMA! LOVE YOU SISS! ♥

Underbar dag i Kalmar idag! Fyndat lite på Ikea, mamma bjöd mig på lite mat när vi handlat klart. Ikea har helt klart dom godaste köttbullarna! Ikväll känner jag att det är min tur att ge nåt tillbaka till lilla mammsen. Så bjuder henne på bio, Sommaren med Göran :) Hoppas den är nåt att  ha.

Imorgon bär det av till Huvudstan! Kuligt!

Nu är det dags att inta grekiskt läge (siesta) så man är inkörd på det när man kommer dit ;) nja, inte riktigt men nästan, ska sätta mig i solen med kaffe och bara njuta av svenska sommaren...

Puzz & Kram

Kommentarer
Postat av: Fia the one and only

Hehe kan du verkligen äta grillspett nu för tiden???

2009-08-02 @ 09:31:57
Postat av: Mette

Du, lillaFiagumman, det tog emot kan jag säga. Men dom var inte grillkryddmarinerade iallafall och denna gången behöll jag dom i magen hehe

2009-08-02 @ 10:44:25
URL: http://lilletrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0